wtorek, 19 kwietnia 2016

Trend na zielony. Rośliny w szkalnych kulach.

Cześć Wszystkim!
Wprowadzam do moich wnętrz coraz więcej żywych roślinek. Najbardziej przypadły mi do gustu te najmniej wymagające:) Sukulenty kupuję jak tylko mam okazję. Jest tyle pięknych okazów, że ciężko się zdecydować! Chciałabym mieć swoją miejską dżunglę jak u Margo w mieszkaniu. Oczarowana jej cudnymi aranżacjami roślinek w szklanych kulach z otworami postanowiłam sprawić sobie takie szkiełka. Trochę poszukałam, żeby cenowo nie zrujnować swojego budżetu :) Co chwilę zmieniam coś w oknach i na parapetach, więc pokażę Wam różne aranżacje.



 



 



Ciekawe, czy zauważyłyście, że w dwóch kulach są sztuczne sukulenty? Takie kompozycje kupiłam gotowe w sklepie:) A ukochane przeze mnie druciaki robią za osłonki dla kaktusów. Dokończyłam wreszcie poduszkę na stołek, zrobiłam zapięcie od spodu. Teraz się nie przesuwa i dodatkowo ma drewniany guziczek. 








A Wy lubicie żywe roślinki? Też macie sukulenty? Mi się marzy tak popularna ostatnio Monstera i Pilea, ale nigdzie nie mogę dostać. Chyba ratuje tylko opcja - przez internet. Życzę wspaniałego słonecznego tygodnia! Pozdrawiam Ala

20 komentarzy :

  1. Ale mi się podobają roślinki w szklanych kulach. Może też coś u siebie pokombinuję:)
    A taboret po prostu cudo!!!
    ściskam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ile ich! pięknie się prezentuje ta dekoracja w oknie. pozostałe pomysły na umiejscowienie kwiatów zadziwiają mnie, ale są bardzo trafione, są niezwykle urocze.
    a wiesz, ja mieszkam tuż pod poznaniem, i bardzo trudno kupić u mnie w okolicy sukulenty. kupuję je ostatecznie w markecie budowlanym, hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pod Wroclawiem tez ciezko:( Nawet w sklepie ogrodniczym: Zielone Centrum jest maly wybor, zaledwie 5 odmian. Te ktore pokazalam kupilam tutaj w Niemczech, jest ogromny wybor:) I sa tansze niz w Polsce.

      Usuń
  3. Są urocze. Delikatność szkła i zieleń sukulentów bardzo do siebie pasują :)
    Piękną dekorację zrobiłaś!
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta! Długo szukałam takich szklanych kul, także cieszy mnie, że robi to dobre wrażenie:)

      Usuń
  4. Roślinki w szklanych kulach bardzo fajnie się prezentują..., cała Twoja aranżacja okienna wpada w oko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jowi cieszę się niezmiernie! Fajnie, że wpada w oko:)

      Usuń
  5. Beautiful hanging spring greenery, it looks so lovely in the window of your apartment building. Also the plaited cactus is so funky. Hope you have a wonderful weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's really great that You like my idea:) Unfortunatelly weekend wasn't wonderful, the weather was bad, all day raining, and we had to saty at home:( But I hope the next will be better:) Hugs Bron!

      Usuń
  6. Lubię roślinki wszelkiej maści. Twoje są pięknie skomponowane, a nawet na te sztuczne dałam się złapać - jak chyba każdy. Wszystko wygląda bardzo lekko i przyjemnie. Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też je kupiłam, ciężko z daleka dostrzec sztuczność:) Aniu dziękuję za odwiedziny i czas spędzony u mnie na blogu! Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zieleń jest zawsze urocza. Szczególnie jeśli jest dobrze wyeksponowana - tak jak u Ciebie :) Stołeczek z dzierganym pokrowcem również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny! Zapraszam częściej:)

      Usuń
  8. Też ostatnio zakupiłam podobne kule - łezki, ale na razie mam tam gerbery. Sukulenty to dobry pomysł. Margo potrafi każdym zdjęciem na prawdę zainspirować. Obserwuję ją jakiś czas - jest imponująca !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak u Margo jest rewelacyjnie! Uwielbiam jej prace i pomysły aranżacyjne:) Takie kule łezki też mi się podobają:)

      Usuń
  9. Zainteresowałam się kulami już jakiś czas temu. Pasują do nich sukulenty, ale niestety ciężko dostać ciekawe odmiany... Twoje są wyszukane i efektownie wyeksponowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. I gdzie w końcu dostałaś takie kule?
    Pięknie się prezentują w kilka sztuk :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota dzięki! Kupiłam w Holandii w wersji z kurczaczkami w środku, odkleiłam brzydactwa i mam kule:) A ta największa to takie szklane naczynie jabłko, dodałam sprytnie sznurek i gotowe:) Ostatnio byłam w Zielonym Centrum w Psarach pod Wrocławiem i widziałam spory wybór szklanych kul, ceny około 20zł i wyżej. Większe od moich.

      Usuń
  11. Sukulenty są takie wdzięczne do dekorowania, a Twój pomysł jest extra!:)
    Pozdrawia, Ania.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka