wtorek, 5 kwietnia 2016

Trend na zielony. Kaktusy.

Witam serdecznie!
Niewątpliwie do aktualnie panujących trendów należy motyw roślin we wnętrzach. Pościel, poduszki, plakaty, pocztówki oraz niewielka dżungla w postaci żywych roślin.
Bardzo mi się spodobały te inspiracje i postanowiłam wprowadzić je do mieszkania.

Plakat od Ilobahie oraz kaktusowe pocztówki. 

Już bardzo dawno wygrałam u Kasi konkurs zorganizowany na jej blogu Ilobahie.
Nagrodą były prace Kasi: plakat Kaktusy oraz niespodzianki w postaci pocztówek i naklejek z kaktusami.
Kasia prowadzi fantastycznego bloga oraz magazyn Ilobahie, tworzy piękne plakaty, pocztówki, kubki. W magazynach jest wiele inspirujących artykułów. Właśnie w jednym z magazynów natknęłam się na wieszanie plakatów na ścianie na wieszaku:) Odsyłam do bloga oraz do sklepiku na dawandzie. Ja jestem zachwycona Kaktusami od Ilobahie! Są rewelacyjne! Zawieszona na ścianie jest też pocztówka kaktusów od Margo:) Już Wam pokazywałam moje pocztówki roślinne od Margo Hupert - tutaj.













Na biurku jest mnóstwo przedmiotów, bałagan, który uwielbiam:) Ciężko zrezygnować z czegoś:) Nowością jest druciany kosz na biurku oraz druciany koszyk zawieszony na ścianie jako półka. W koszykach papiernicze zdobycze z papieru czerpanego. Aktówki, teczki oraz notesiki. Małe zeszyciki są wielkości Field Notes a kosztują o wiele mniej! Znacie mój gen oszczędzania:) Teczki filcowe i akcesoria papiernicze zakupiłam w większej ilości! Jeśli ktoś byłby chętny to dajcie znać!
W następnym poście bliżej pokażę co wisi w oknie. Pozdrawiam Ala

20 komentarzy :

  1. te druciane koszyki są wspaniałe, kaktusy przeurocze:-)))
    pozostając w tej kolorystyce zapraszam do mnie na candy:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eliza skorzystałam z zaproszenia:) A za miłe słowa bardzo dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo naturalnie i harmonijnie. U mnie roślinne motywy nie pasują albo po prostu preferuję je u kogoś:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasami mam, że u kogoś mi się podoba, ale u siebie niekoniecznie:) Ściskam!

      Usuń
  3. Kaktusy urocze a sam kącik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!!! Świetny kącik pracy:) uściski wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo ta zieleń rozmyta na karteczkach :) I cały kącik w moim guście, a druciaki wszelakie, wiesz jak je uwielbiam!
    Ściskam wieczorową porą, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem:) Bardzo mi miło, że Ci się podoba:) Ściskam!

      Usuń
  6. Alu cudnie Też mam fazę na zielone ;-)))))
    zazdroszczę że masz swoje miejsce !!!!mnie przeganiaja ze stołu, biurek dziecięcych itp....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to nawet do żywych roślinek się przekonałam i ciągle kupuję:) Dorotko może uda Ci się gdzieś wcisnąć mały stolik lub biurko dla siebie. Trzymam kciuki!

      Usuń
  7. wspaniały kącik:) aż pracować i tworzyć się chce:) druciane kosze-wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kącik. Nie wychodziłabym z niego chyba wcale. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle uroczo, przepięknie też tak chcę.. pozdrowienia Ula.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny masz ten biurowy zakątek. jak się sprawdza ten druciany koszyk na biurku? Byłby chyba dobrym rozwiązaniem u mnie :) Ogólnie widzę, że inspirujemy się podobnymi przedmiotami :D niestety ja sie tylko inspiruję i nie za dużo ich w moim domku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję:)Ten mały kwadratowy jest rewelacyjny, używam go też jako dodatkowa osłonka kwiatów, na różne motki wełny jeśli robię coś w innym pokoju. Polecam:) Mam takie miętowe do sprzedania jakby coś:) Miło mi że mamy podobny gust, muszę odwiedzić w wolnej chwili Twoje kąty:) Pozdrawiam i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  12. metalowe koszyki...ach! gdzie mogę takie dostać?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka