czwartek, 28 kwietnia 2016

Łazienkowe detale.

Witajcie!
Cieszy mnie, że sukulenty w szklanych kulach przypadły Wam do gustu. Kto jeszcze nie widział to zapraszam do ostatniego posta - tutaj.
Dzisiaj pokażę Wam łazienkę w wynajmowanym mieszkaniu. Nie mieliśmy wpływu na dobór płytek czy armatury, ale na dodatki na szczęście mamy.
Stołki i ławeczki drewniane bardzo mi się podobają jako dodatek w łazience. Efektowne i praktyczne zarazem. Chociażby do położenia ręcznika albo kosmetyków. Można też usiąść przy suszeniu włosów:) Podziwiałam u Kozy i Oli ich twory. Sama na razie nie miałam czasu na zrobienie swojego, ale jak trafiłam na ciekawy i bardzo ciężki okaz, to od razu kupiłam. Cena genialna!






Pisałam niedawno, że szkatułki zostały sklejone. Postawiłam je w łazience, jeden jest na płatki kosmetyczne a drugi na biżuterię. Szkiełka pięknie odbijają światło:)



Kilka zdjęć przedstawiających łazienkę. Jak się prezentuje wejście, półka i prysznic z plastikowymi opakowaniami po kosmetykach. Nie będę udawała, że ich nie mam:) A druciaki też mam w łazience. Stary kosz vintage jest na papier toaletowy.











Co sądzicie o moim oswajaniu łazienki? Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu i zapraszam do komentowania. Dobrze wiecie ile każde słowo dodaje skrzydeł i jak ważne jest pozostawienie po sobie śladu:) Jeszcze jedno ogłoszenie, jeśli ktoś jest chętny do przygarnięcia drucianej klatki, osłonki, ozdoby origami, w którym jest kaktus to piszcie na maila. Jest do sprzedania! Na mojej wyprzedaży są też kremy i mydło ze zdjęć. Pozdrawiam i życzę wspaniałego zbliżającego się weekendu! Ala

34 komentarze :

  1. Bardzo ładną masz łazienkę, spokojna kolorystyka, wyszukane dodatki to idealny pomysł na to pomieszczenie. Ten drewniany stołeczek jest fantastyczny!! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowa łazienka! :) Stołek cudny! Pozdrawiam! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Podoba mi się :), a ten stołek strzał w 10!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wnetrza , gdzie w każdym zakątku domu czuć gust właścicielki :) Z takich własnie detali , tworzymy niepowtarzalny klimacik w naszych domkach :) Pozdrawiam , buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna łazienka!!! Też uważam, ze w łazience są ważne takie detale-dodatki.
    Stołek skradł moje serce:)
    wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co najważniejsze, że jak się znudzą to można wymienić:)

      Usuń
  6. cudny stołeczek....powiem Ci że ja też szukam czegoś podobnego, niewielkiego, niezbyt wysokiego do swojej łazienki.....Twój pasowałby mi idealnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłam na swój na pchlim targu, wypatrzyłam go przez przypadek. Trzeba mieć oczy szeroko otwarte, może się Tobie też trafi jakiś fajny stołek:) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Bardzo stylowo i łagodnie. Dodatki dobrane perfekcyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałaś radę! Okrągły stołek też za mną chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja właściwie szukałam prostokątnego, takiej bardziej ławeczki, ale jak zobaczyłam ten stołek, to od razu wiedziałam, że to jest to:) Znając Twoją kreatywność to wymyślisz coś ekstra! Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ślicznie, jasno i delikatnie. Drewniany stołek uroczy!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super oswoiłaś wynajmowaną łazienkę No i te szkiełka cudeńka
    Pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Stołeczek jest mega! Łazienka ogólnie przepiękna, ale kaktus to moze w tej wilgoci nie pożyć długo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Już go zabrałam do pokoju, lepiej żeby przeżył:)

      Usuń
  12. dodatki nadały stylu Twojej łazience, mi sie bardzo podoba. te płytki sa bardzo fajna podstawą do tego żeby coś wyeksponować i Ty to zrobiłas doskonale.
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łazienka jest uniwersalna i chyba do tego dążyli właściciele. Bardzo się cieszę, że moje dodatki przypadły Ci Aniu do gustu:) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Niestety, wynajmowane mieszkanie stawia przed nami wiele ograniczeń, ale moim zdaniem łazienka jest całkiem w porządku : ) Neutralna baza daje spore pole do popisu i łatwo ją zagospodarować. Wprowadzone przez Ciebie dodatki świetnie wkomponowały się w całość, a jednocześnie zwracają uwagę czujnego obserwatora : ) Takie gadżety nadają wynajmowanemu mieszkaniu osobistego i indywidualnego charakteru. No a stołeczek jest jedyny w swoim rodzaju, rustykalny i solidny, a przy tym bardzo praktyczny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. łazienkę uważam za oswojoną! hihihi. świetnie sobie poradziłaś z nadaniem jej przytulności. szczęście, że nie straszy baza! a stoliczek - stołek jest boski. cieszę się, że udało ci się go "upolować".

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie jesteś jak Ciebie tu nie ma?
    Wracaj do nas!!!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, Marto dziękuję! Wiele dla mnie znaczy, że zaglądacie i czekacie na nowe posty! Dużo się u mnie dzieje, w życiu zmiany, dlatego na chwilę moje pasje odeszły na bok. Ale już wszystko powoli nadrabiam i obiecuję jeszcze w tym tygodniu nowy post! Nowa odsłona sypialni po liftingu, a dzisiaj wybieram się na Noc z Designem we wrocławskim Domarze. Mam nadzieję, że uda mi się pokazać też tutaj krótką relację z tego wydarzenia:) Uściski! Ala

    OdpowiedzUsuń
  17. Stołeczek jest rewelacyjny i szklane pudełeczka śliczne ( bardzo bardzo mi się podobają)
    łazienka ponadczasowa i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka