wtorek, 13 października 2015

Sypialniane kadry

Witajcie! Bardzo się cieszę, że moje jesienne dekoracje przypadły Wam do gustu! Jesień rozgościła się już na dobre, a nawet śnieg już gdzieniegdzie pada. Zimno, ciemno i przygnębiająco. Zdałam sobie sprawę, że coraz trudniejsze będzie robienie zdjęć, a ostatnio narzekałam na złe światło:) Teraz to dopiero będzie sztuka popstrykać zdjęcia.

Dzisiaj pokazuję Wam sypialnię w naszym wynajmowanym mieszkaniu. Była ona całkowicie umeblowana, biało-brązowe meble, po drugiej stronie niewidoczne dwie ogromne szafy. Znacie mnie już dobrze i wiecie, że na dekoracje nie lubię wydawać majątku. Uwielbiam pchle targi, szukam okazji w sklepach, w internecie, często robię coś sama albo przerabiam stare rzeczy. Przy dekorowaniu sypialni jest pełen misz-masz pod względem pochodzenia dekoracji. Ale wszystko po kolei. Zapraszam na kawę i tartę z jabłkami:) 

Zdjęcia robiłam w niedzielę, kiedy możemy sobie pozwolić na leniuchowanie w sypialni:) Dobra kawka, ciasto i ulubiony album Be Coffee Style Berlin, czego chcieć więcej:)







Wzdychałam już od jakiegoś czasu do girlandy z żarówkami. Cena skutecznie mnie odstraszała i miałam ciągle nadzieję, że gdzieś spotkam tańszą, jakąś w promocji. Nie pomyliłam się i trafiłam na sznur z żarówkami na pchlim targu w Holandii. I to aż z 60. żarówkami! Radość moja była ogromna, jedyne co mi się nie podobało to kolor zielony. Obawiałam się o cenę, ale sprzedawca był przekonany, że to zwykłe lampki na taras, więc stałam się szczęśliwą posiadaczką sznura z żarówkami:) Wystarczyło odciąć 20 oprawek, zakupić zwykłe żarówki po 1,5zł/szt i mam świetne oświetlenie w sypialni:) Kolor zostawiłam. Zawsze mogę przemalować przewód na czarno, ale ciemnozielony nie jest taki zły. Na mojej szafce nocnej pudełko na biżuterię upolowane na targu staroci:)







 
U mojego męża na szafce umieściłam sukulenta w metalowym domku oraz małe szklane pudełka pod kloszem. Mam sporą kolekcję szklanych pudełek jeśli pamiętacie:) Wszystkie są z pchlich targów, a kupiłam je już dwa lata temu we Wrocławiu. Torebkę papierową zrobiłam sama i przyszyłam różowy guziczek. Odkrywamy też magazyn Usta, ja jestem zachwycona! Polecam wszystkim -  bardzo dobra lektura na jesienne wieczory:)









Postanowiłam powiesić plakaty nad łóżkiem i na ścianie obok. Podobają mi się motywy roślinne, liście, alfabet, plakaty czarno-białe, typografie. Mam swoich faworytów, ale póki co postanowiłam wstrzymać się od zakupów. Zrobiłam swoje plakaty b&w, a nad łóżkiem powiesiłam kartki wycięte z atlasu roślin, który ma ponad 300 stron a kupiłam go za grosze. Mam w czym wybierać, teraz postawiłam na motywy jesienne.
Dwa poniższe zdjęcia są zrobione komórką, dlatego są słabszej jakości, ale obiektyw krzywe zwierciadło sprawdza się świetnie do pokazania szerszych kadrów:)







 Pozostaje jeszcze parapet. Jak w każdym pokoju -  sukulenty. Mam też fajną ażurową ozdobę w oknie. Taki panel dekoracyjny:) żeby było widać z zewnątrz kwiatka to zrobiłam mu podstawkę kartonową i okleiłam papierem w gwiazdki:)



Ktoś wytrwał do końca? Jak Wam się podoba sypialnia? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. Będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawicie swoje uwagi w formie komentarza. Na koniec przypominam o trwającym Candy, o którym pisałam w poście Pierwsze jesienne dekoracje. Zapisywać się można do 25.10.2015. Serdecznie zapraszam! Życzę udanego tygodnia! Pozdrawiam Ala

45 komentarzy :

  1. Ale u ciebie pięknie i nawet poczułam zapach ciacha i świeżo parzonej kawy... mmm...
    Też muszę sobie zaparzyć ale dziś to już chyba za późno :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten sznur zaroweczek! Ta zieleń jest całkiem ładna! Ażurowa ozdoba tez bardzo mi się podoba i w ogóle wiele innych super skompletowalas :) zazdroszczę Ci tych pchlich targów. Mam nadzieje ze ja kiedyś też się na jakiś wybiorę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Te w Holandii są naprawdę duże, ale najwięcej samych dekoracji i bibelotów. Ale jak widać można znaleźć świetne przedmioty:)

      Usuń
  3. bardzo przytulna sypialnia. urocze dodatki dobrałaś. świetne plakaty. delikatne kolory.
    a sznura z żarówami oczywiście zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kadry! Lubie taki naturalny klimat :) Do sznura i ja wzdycham i męczę męża by mi zrobił coś podobnego....kupił już produkty, a więc może bliżej niż dalej będę miała girlandę :)
    Uprzejmie zazdroszczę łupu! :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta:) To zmotywuj jakoś męża, bo teraz w te jesienne dni girlanda na pewno przyda się wieczorami:) Jak już będziesz miała to pochwal się koniecznie:)

      Usuń
  5. fajnie wygląda sypiania ta azurkowa podstawka na parapecie mi się bardzo podoba myslałam nawet przez chwile ze to ceramiczna , pudełeczka swietne no i ten porcelanowy filt mnie zachwicił udało Ci sie go gdzieś kupić taniej , mam na niego chrapke ,ale cena...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo tanio w Tigerze. Ja kupiłam swój kupiłam w Holandii, ale widziałam też w Polsce za 25zł. Mój przeszedł mały lifting, bo kupiłam specjalną naklejkę do ceramiki i mam z gwiazdką:)

      Usuń
    2. a to poszukam dzięki za informacje :)) gwiazdka fajny pomysł , ja mam pisaka do ceramiki tez mozna nim ozdobić :)))

      Usuń
    3. Proszę bardzo:) O taki pisak to świetna sprawa:)

      Usuń
  6. Alicjo ukryty talent cukierniczy, tarta pyszna. Bardzo podoba mi się ptaszek, ażurowa ozdoba i ogólnie ładnie jest.Pa Ula.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, przytulna sypialnia. Świetny sznur światełek.
    I takie błogie chwile to ja też bardzo lubię:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zostało mi jeszcze 40 gniazdek i około 35m kabla, więc na pewno będą następne girlandy:)

      Usuń
  8. Bardzo ładna sypialnia:)
    Masz dużo pięknych dodatków, szczególnie podoba mi się pudełko na biżuterię z targu staroci, zazdroszczę Ci go :))
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Takich pudełek, tylko różne kształty i wielkości to mam chyba z 10 i wszystkie z targów staroci:) Trzeba szukać, albo wybrać się na zakupy do Agnetha.Home - polecam!

      Usuń
  9. Piękne te kadry... a teraz lecę sie zapisać na candy bo mi kolejka przepadnie:)
    Zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiona do pionu, zachodzę do Ciebie :):))) Sypialnia bardzo nastrajająca do odpoczynku, jasna i ciepła, sznur żarówek w tej zieleni bardzo mi się podoba, a skomponowany z "badylkiem" wygląda super :) Fajne są również miedziane dodatki, nadają takiego fajnego, industrialnego, a jednocześnie ciepłego charakteru...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rewizytę, bardzo się cieszę, że zachęciłam Cię do odwiedzin:) Odpisałam Ci dodatkowo na Twoim blogu, bo mam nadzieję, że nie odebrałaś mojego komentarza jakoś źle:) Życzę udanego weekendowania!

      Usuń
  11. Z prawdziwą przyjemnością odwiedziłam Twoją sypialnię. Jest tu przytulnie i miło. Widzę mnóstwo dodatków, które bardzo mi się podobają :) Sznur super, ale zachwycają mnie i drobiazgi w odcieniach miedzi. Ta szklane pudełeczka są po prostu cudne :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sypialnia w moich klimatach :)
    A propos sznura z żarówkami, widziałam takie w katalogu z JULA, ale szczerze to nie pamiętam ile kosztowały.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie bardzo:) Z ciekawosci zajrzalam na strone Jula i znalazlam cenę 199zl- takze mega duzo jak dla mnie. Mnie wynioslo duzo taniej:) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Oj te lampki to marzenie! zazdroszczę Ci ich bardzo:) Sypialnia wygląda pięknie, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Musisz szukac moze tez Ci sie trafi okazja cenowa:) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Świetne rzeczy masz w tej sypialni! bardzo podają mi się te żarówki... :D napisz gdzie takie cudo kupiłaś ....i ten klosz z małymi pudełeczkami... Cudowne!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na bloga :)
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się kupic na starociach sznur z 60cioma żarowkami a tutaj mam odcięte 20szt:) Kolejne 40 muszę podzielic i będa następne girlandy:) Dziekuję, na pewno wpadnę:) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Zazdroszczę tego sznura! Jak ja bym go chciała, ale masz rację, cena jest niemoralna :)
    Zestaw kawowy w sam raz do książki :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena bardzo wysoka, dlatego tym bardziej sie ciesze ze ja trafilam na 60szt. za 15 euro:) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Żarówki wyglądają świetnie ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna sypialnia:) ozdoba na parapecie świetna-strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie ażurowe dekoracje, dlatego się skusiłam na tą ozdobę:) Były jeszcze szare, ale myślę, że ta biała pasuje:) Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  18. Look so cozy and I love the pictures on the wall.
    hugs

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sypialnia.....jestem ciagle pod wrażeniem jak bardzo odmienny od starego jest Twój nowy styl...

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba muszę opublikować jakieś zdjęcia z mojego mieszkania w Polsce, bo tam nadal rządzi shabby chic i prowansja:) Aktualnie kupiłam świetny zestaw z kolekcji PIP Studio, więc bardzo kolorowo:) A ostatnie posty są z wynajmowanego mieszkania w Niemczech, więc tak tutaj mam zupełnie inny styl we wnętrzach, trochę podyktowany meblami, które tu zastaliśmy a poza tym tego typu dodatki loftowe, w stylu skandi są łatwiejsze do zdobycia w Niemczech i Holandii. Tutaj jest tego mnóstwo za przystępne pieniążki, więc mogę poszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zachwycona dodatkami jakie zastosowałaś w sypialni. całość robi na mnie ogromne wrażenie, pomysł na kartki z atlasu są super. Zachwyciła mnie również ramka do połowy pomalowana. Obawiam się, że będę musiała zaadoptować ten pomysł :) i szara paczuszka z guziczkiem... ach masz głowę pełna pomysłów!
    Sznur z lampkami jest faktycznie ekstra, świetnie, że znalazłaś go okazyjnie i ten zielony kolor jest bardzo fajny, nie ruszaj go. Na gałęzi wygląda prześwietnie.
    bardzo jestem ciekawa jak wygląda Twoje mieszkanie w Polsce, jak będziesz miała chwilkę to dawaj foty :)

    wysyłam moc uścisków i zazdroszczę wizyt na pchlich targach i jeszcze takich zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bierz wszystkie pomysły jakie tylko chcesz:) Ja ramkę kupiłam, ale jako diy myślę, że to świetny pomysł:) Będę w weekend w Polsce to porobię zdjęcia, co prawda tam niewiele się zmieniło, ponieważ większość czasu jesteśmy jednak w Niemczech. Ale obiecuję, będzie post o mieszkaniu w Polsce w przyszłym tygodniu:) Pozdrawiam! Buziaki!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka