środa, 25 lutego 2015

Mój luty

Cześć Wszystkim!!! 
Ani się obejrzałam a zbliża się koniec lutego. Czy Wam też tak szybko zleciał ten miesiąc? Na początku stycznia udało nam się pomalować ściany w salonie. Postanowiliśmy pomalować na kolor szary. Jak Wam podoba się zmiana? Odcień okazał się trochę ciemniejszy niż się spodziewałam, ale może mam takie wrażenie przez szarówkę za oknem. Powoli się przyzwyczajam:) W połowie lutego miałam urodzinki i koniecznie pochwalę się Wam prezentami!



Sprezentowałam sobie abażurki do żyrandola i teraz prezentuje się o wiele lepiej. Jak już wspominałam bardzo ciężko dostać pięć identycznych kloszy w przystępnej cenie. Na szczęście nie zawiódł mnie holenderski sklep Xenos, gdzie udało się spełnić nasze oczekiwania. Jakość abażurów jest zadawalająca, także mogę polecić:)


Urodzinowe prezenty w tym roku bardzo przypadły mi do gustu. Dostałam piękne kwiaty, zarówno cięte jak i doniczkowe. Naprawdę uwielbiam pod każdą postacią! Dołączyła do mojej kolekcji książek wnętrzarskich "Sweet White Of Mine", którą przeglądam niemal codziennie. Mnóstwo inspiracji i pięknych zdjęć! A do serwowania ciast lub owoców patera, troszkę w świątecznych klimatach:)







Dostałam piękną kartkę urodzinową! Jest idealna i wiem, że osoba która ją robiła włożyła w to całe swoje serduszko! Oczywiście pastelowa tak jak lubię! Przy okazji pokaże lampę, którą ostatnio przemalowałam na biało i ubrałam w nowy wiosenny abażur.




A na koniec moja zdobycz niedzielna. Jeszcze muszę poćwiczyć jak jej używać, nie miałam jeszcze okazji, ale samą zdobycz pokazuję:) Tym bardziej byłam zadowolona z zakupu, ponieważ w ostatni czwartek Ilonka dodała bardzo interesujący post, który mnie zainspirował do polepszenia moich zdjęć. Nawet zaczęłam szukać czegoś odpowiedniego w sklepach internetowych a tutaj w niedzielę na pchlim targu taka niespodzianka:) Cenowo też byłam zorientowana dzięki Ilonce! Dobry zakup?



Dziękuję za wytrwanie do końca! Czekam na Wasze opnie na temat ścian i moich nowości:) Życzę wspaniałego tygodnia i weekendu! Pozdrawiam serdecznie- Ala



31 komentarzy :

  1. Żyrandol wygląda teraz imponująco ,król salonu :) I zdobycz świetna, czytałam ten post u Ilonki, niesamowite ile może zdziałać parasolka i trochę światła ;) Tym bardzie pewnie się cieszysz bo tanio kupiłaś :) Na pewno się przyda nowe znalezisko , czekamy na efekty , ściski kochana i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydałam naprawdę niewiele, bo sprzedający myślał, że to lampa pokojowa tylko taka dizajnerska:)

      Usuń
  2. Alu, przede wszystkim przyjmij moje spóźnione życzenia- szczęścia nigdy za wiele, nie tylko w dzień urodzin:)
    Prezenty dostałaś przepiękne, szczególnie urzekł mnie pastelowy róż patery i te cudowne sztućce:)
    Gratuluję też upolowania lampy- jestem pewna, że będziesz zadowolona:) Gdybyś miała jakieś pytania- postaram się pomóc w miarę moich skromnych możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko dziękuję bardzo, a jeśli będę miała pytania to na pewno się zgłoszę:)

      Usuń
  3. Zmiana kolorystyczna wyszła świetnie:) Za jakiś czas pewnie pobielicie;) Gratuluję prezentów, przesyłam najlepsze życzenia. Bardzo zaciekawiła mnie twoja książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie pokażę jej szersze kadry, jej autorka ma swojego bloga http://towncountryhome.blogspot.com/
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Wg mnie: bombowo!!!! Uwielbiam takie miejsca z duszą! Wszystko fantastycznie pasuje! Jest po prostu idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie! U Ciebie można przenieść się w czasie, jest bajecznie. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo szczęścia, zdrowia i słodyczy i wszystkiego naj .. dorzucam drugi piękny bukiet tulipanów.Bardzo ładna nowa aranżacja ,przepięknie pa .Ula

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim duzo zdrowia i spełnienia marzeń Alu. Piękne prezenty urodzinowe dostałaś, oby zawsze były takie udane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za namiar na abażury, mam przygotowaną do metamorfozy lampę i myślałam o ubraniu ją w abażury właśnie ale faktycznie ciężko znależć. I lampka śliczna rownież moje dwie w różnym kolorze ale tym samym wzorze czekają na upodobnienie bo siebie. Twoja wyszła piekna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niedługo wybieram się do Holandii więc jeśli zdecydowałabyś się to daj znać, przy okazji mogę kupić dla Ciebie:)

      Usuń
  9. Kolor ścian wygląda rewelacyjnie :) ale przecież ja uwielbiam szarości ;) zazdroszczę tego pięknego żyrandola i cudnej książki :)) wyszło świetnie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na początku obawiałam się, że będzie za duży do tego pokoju ale teraz się cieszę, że go kupiłam. Po przemalowaniu na biało nabrał lekkości i wizualnie pasuje:)

      Usuń
  10. Alu wszystkiego dobrego !
    wiesz ,ja tez ostatnio przemalowałam pokój na szaro i tez wydaje mi sie ,że jest trochę za ciemny, ale teraz to już musztarda po obiedzie, jest jak jest :)
    Wszystkie prezenty piękne, ale różowa lampka najcudowniejsza :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z tymi szarościami to chyba tak jest, ja już się przyzwyczaiłam. Jak się znudzi to zawsze można przemalować:)

      Usuń
  11. Bardzo spóźnione ale jednocześnie bardzo szczere: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA URODZINKI!!!

    Prezenty piękne i w ogóle Twoje zdjęcia takie bardzo katalogowe, oglądałam je z wielka przyjemnością.

    Co do szarości to ja znowu mam jedną ścianę chyba za jasną... ach wyszłam na szaro z tym malowaniem :) ale co tam i tak mnie cieszy!

    buziaki wysyłam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję! Cieszę się, że zdjęcia się podobały!

      Usuń
  12. gratuluję cudnych prezentów. a żyrandol pieknie się prezentuje w nowym wdzianku.
    przyjmij proszę moje spóźnione ale serdeczne życzenia. wszystkiego najlepszego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor scian jest przepiekny, jesli mialabym kiedys przemalowac swoje biale to tylko na taka szarosc :)
    Prezenty swietne, ja oczywiscie skladam spoznione ale najszczersze zyczenia Wszystkiego najlepszego!
    Sklep Xenos najczesciej odwiedzam w de. to jeden z moich ulubionych :)
    usciski
    ps: pisalas u mnie ze mieszkasz niedaleko Holandii ale w Niemczech moge wiedziec gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja właśnie chętnie odwiedzam xenosa i Action, ale ostatnio odkryłam Big bazar i ceny są tam rewelacyjne a dekoracje bardzo podobne. Właśnie od marca pracuję w Niemczech w Ahaus, a mieszkam w Heek. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Serdeczne życzenia zdrowia oraz wszelkiej pomyślności. Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka