środa, 22 sierpnia 2012

Mój kącik

Cześć Dziewczyny!!!kiedy ostatnio dodawałam posta nie sądziłam, że w ciągu tygodnia u mnie zajdzie tyle zmian. Dowiedziałam się 1,5 tygodnia temu, że mam przyjechać do Niemiec na miesiąc. Nie byłam tym faktem zadowolona, ale musiałam się zgodzić. Na szczęście wracam na weekendy do domu, to tylko 600 km w jedną stronę:) Muszę przyznać, że bycie w delegacji samej jest bardzo smutne. Gdyby nie fakt, że w hotelu pracuje Polka i codziennie rozmawiam z rodzinką przez skape to nie wiem jak bym tu wytrzymała. Oczywiście kiedy odwiedzam Wasze blogi to też mi jest raźniej:)
W niedzielę przygotowałam sobie zdjęcia, żeby dodać posta, ale niestety nie miałam czasu. Dzień taki krótki a chciałam się nacieszyć moim A. i moją rodzinką:) Ale za to dzisiaj nadrabiam zaległości:)
Chciałam wam pokazać mój kącik, w którym chętnie przesiaduję będąc w domu. Manekin już znacie, a nowością jest fotel. Czeka on cierpliwie na swoją kolej, żeby go ulepszyć. Zasłonki kupiłam niedawno w lumpie. chodniczek oczywiście też z ciuchlandu. Myślę, że to udany łup:)
Na parapecie nie mogło zabraknąć miejsca na gazety i rachunki.
A te świeczniki upolowałam na pchlim targu w ubiegłym roku, w grudniu. Tak mi się podobają, że nie mogłam ich schować:)
A dokładnie na przeciwległej ścianie mój A. przywiesił mi mój obrazek do pracowni. Wynalazłam go już kiedyś na starociach, ale długo czekał aż ujrzy światło dzienne:)

Pozdrawiam  Ala

8 komentarzy :

  1. Ach, bardzo klimatycznie i bardzo ladnie :) Alu, urzekla nas Twoja skrzyneczka na listy i rachunki. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie fotele. Jest bajeczny.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię być z dala od mojej rodzinki, piękny fotel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten Twój kącik :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Alice l love how your mannequin is florally it goes so well with the curtains and your chandelier is beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your home is very nice and I love your mannequin.., ;O)
    Hugs Ute

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyemny kacik i blog! :)
    fajnie miec takie swoje miejsce gdzie mozna sie zaszyc na chwile :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają Twoje różane zasłony:) Piękne! I fotelik, marzy mi się taki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka