poniedziałek, 4 czerwca 2012

W niedzielne popołudnie...

Cześć!Jak minął Wam weekend?Wczoraj była deszczowa pogoda, więc ani nie mogliśmy iść na spacer ani pojeździć na rowerze. Na szczęście wieczorem postanowiliśmy pograć w naszą ulubioną grę - warcaby:) Przedstawiam moje warcaby:) Są one wyjątkowe:)
Babuszki
 Poznajecie przy okazji moją pasję - zbieram Matrioszki. I nawet posiadam sporą kolekcję, ale pokażę innym razem:)

 Matrioszki warcaby znalazłam jakiś czas temu na Allegro, są oryginalne rosyjskie. Na opakowaniu jest nawet sygnatura:)


 Przy okazji dodaję kilka zdjęć z mojego pokoju. Wymarzone biurko i wyszperane dodatki!!!
Tablo





Organizer



Moje miejsce pracy




Kryształowy żyrandol


Oczywiście znaleziony na brocante:)
 Pozdrawiam!!! I zachęcam do komentowania, jestem bardzo ciekawa, czy komuś się podoba:)







5 komentarzy :

  1. Same piękności tu widzę.
    Żyrandol boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warcaby z matroszkami , no proszę. Ja nie mam tych laleczek tak dużo , ale kilka mi się ostało. Nie było łatwo bo moja Natalka też jest ich wielbicielką.Obcykaj kiedys resztę matroszek, bo chętnie bym je zobaczyła.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko jest naprawdę ładne,skarby z tablo super,chyba długo trzeba wyszukiwać tyle rzeczy ,z niecierpliwością czekam na kolejne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kolekcja matrioszek~! w ogóle masz naprawdę wiele ciekawych skarbów vintage! ten organizer jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odwiedziny:) bardzo się cieszę, że Ci się podobają:)a organizer to łup przywieziony z Czacza - zagłębia rupieci:)Pozdrawiam!!!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka